Hogyan tehetem rendbe saját ügyféladataimat, CRM rendszeremet?

A kulcsfolyamatok részét képezi egy vállalat ügyféladatbázisa. Nagyon fontos, hogy mindig naprakész, pontos adatokat találjunk rendszerünkben. Mivel a vállat székhelyet válthatnak vagy egyéb adataikban, bankszámlaszámukban gyakran változás történhet, így lényeges ezek karbantartása, ami rengeteg időt vehet igénybe. Fontos, hogy az értékesítők az aktuális címeket találják a CRM rendszerben, illetve a korábban lemorzsolódott megrendelőkkel való újabb kapcsolatfelvétel esetén sem lehet évekkel korábbi adatokra támaszkodni.

Ráadásul szinte mindenhol probléma, hogy a különböző cégadatok duplán, sőt akár triplán is szerepelnek a rendszerben, egy-egy elütés miatt. A Bisnode megoldásaival rendbe hozhatja elavult, elírásokkal és hibákkal, duplikátum adatokkal tűzdelt cégadatbázisát, amely nem csak a marketing és értékesítési tevékenységet fogja jótékonyan befolyásolni, de cége minden ágazata, részlege hasznát fogja venni, vállalati munkafolyamatai gördülékenyebbé válnak.

Az adatbővítés és frissítés segítségével további adatokat adhat hozzá meglévő ügyféladatbázisához, potenciállistájához vagy CRM rendszeréhez. Így naprakész lehet az aktuális adatokból, betöltheti például a legfrissebb árbevételeket, címeket, telephelyeket stb.

Automatizmusok építhetők a Bisnode adatszolgáltatása és az Ön saját rendszerei közé, így a kívánt gyakorisággal frissülhetnek a cégadatok a rendszerben, ami segíti az egyes osztályok közötti együttműködést is.

Kontakt

Bisnode Magyarország Ügyfélszolgálata

Kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot!
+36 1 815 8500
info@bisnode.hu

Vagy adja meg adatait