2014. 04. 09.

Ismét Business Superbrands díjas lett a Bisnode és a Bisnode PartnerControl

 

Idén a Bisnode csoport második alkalommal, a Bisnode PartnerControl pedig harmadik alkalommal nyerte el a megtisztelő Business Superbrands díjat.

A független szakemberekből álló zsűri adatbázis, valamint szakmai kamarák és szövetségek segítségével döntöttek arról, hogy mely üzleti márkák viselhetik a Business Superbrands védjegyet, mely a cégek megbízhatóságát jelzi. A bizottság döntése alapján Bisnode és Bisnode PartnerControl márkánkat érdemesnek találták arra, hogy elnyerjük a Business Superbrands 2014 elismerést.

A Superbrands minden korábbinál nagyobb hangsúlyt fektet a fogyasztók elérésére így a bizottság értékelése 2014-ban kiegészült a GfK Piackutató Intézet által a fogyasztók körében végzett online márkaismertség és kedveltség kutatással.

Az elismerés irányt szab a fejlődésre törekvő piaci szereplők számára, és a hazai márkáknak példát mutat a sikeres márkaépítéshez.

Hisszük, hogy a minősítés, amelyet márkánk elnyert, nemcsak biztonságot, de garanciát is nyújt vásárlóink, ügyfeleink mindennapi választásához.

A díj olyan pozitív visszajelzés brandünkről, amely szakmai alapon emeli ki a legjobbakat. A díjat odaítélő bizottság az ágazat elismert szakembereiből áll, akik döntésükkel tanúsítják márkánk eddigi sikerességét és hitelességét. A jelölés kizárólag szakmai szempontok alapján történik, arra sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet.

 

 
 

 

 
 
Wendler Andrea
Marketing & Communication Manager
+36 1 815 8537