2013. 06. 04.

Bisnode: Európa legjelentősebb márkanévváltása

Magyarországon új nevet kap a D&B. Májusban Európa-szerte a legismertebb döntéstámogató márkák és vállalatok egyesülnek egy márkanév, a Bisnode brand alatt. Magyarországon is olyan jól ismert márkákat érint a változás, mint a Dun & Bradstreet (D&B), PartnerControl, HBI, Kompass. A változás 19 európai országban történik meg, így a Bisnode Európa egyik vezető kockázatkezelési, marketing- és üzleti információszolgáltatójává válik.

Az újramárkázásnak köszönhetően a professzionális cégminősítéséről, komplex kockázatkezelési megoldásairól ismert Dun & Bradstreet Hungária Kft. (D&B),  2013. június 1-től a Bisnode D&B Magyarország Kft. nevet veszi fel. A svéd Bisnode csoport már évek óta jelen vagy Magyarországon, azonban eddig különböző márkákkal képviseltette magát. A rebranding keretében a Bisnode szeretné erősíteni széles körű termékpalettájában rejlő szinergiát, illetve olyan nemzetközi megoldásokkal kiszolgálni a piacot, melyek lehetővé teszik az okos döntéseket.

A márkaegyesítés eredményeként a Bisnode ügyfelei 617 éves kockázatkezelési, marketing- és üzleti információhoz férnek hozzá egy szolgáltatónál. A Bisnode egész Európában az adatok tudássá való alakításában segít, legyen szó mindennapi kérdésekről vagy nagy stratégiai döntésekről. A Bisnode már több mint tíz éve a D&B globális hálózatának partnere. A D&B-vel, mely a világ legrégebben alapított üzleti információval foglalkozó vállalata a Bisnode csoport egy világszerte átívelő, vezető globális információszolgáltatóként jelentik meg a magyar piacon. A Bisnode megoldásai a D&B-vel ötvözve biztosítják, hogy a piac összes szereplője – a kisebb vállalkozásoktól egészen a nagy cégcsoportokig – megtalálja a számára megfelelő kockázatkezelési, üzleti információs megoldást, és ezeket akár saját igényei szerint személyre szabja.

A Bisnode bizonyítottan jól működő előrejelző cégminősítése segíti a cégek biztonságos üzletmenetét, stabil növekedését, ugyanis ma már minden üzleti döntés alapja egy, a partnerek megbízhatóságát előrejelző kockázatossági mutató, amelynek segítségével többek között mérlegelhető a szállító kockázata, meghatározható az utólagos fizetés engedélyezése, valamint már a kapcsolatfelvétel előtt biztosítható, hogy csak a megfelelő partnerekkel lépjenek üzleti kapcsolatba. A D&B globális üzleti adatbázisának köszönhetően a Bisnode csoport gyakorlatilag a világ összes országából tud üzleti információt szállítani, illetve olyan megoldásokkal rendelkezik, melyek a helyi vevőállomány és a külföldi partnerek együttes kezelésére alkalmas egy online felületen keresztül. A Bisnode csoport és a D&B évek óta működő fizetési tapasztalat programjából pedig egyedülálló módon értesülhetnek a vállalkozások partnereik számlafizetési szokásairól. Megtudhatják például, hogy az adott cég általában mekkora határidővel és milyen késéssel egyenlíti ki tartozásait, ami hasznos és gyakorlatilag felbecsülhetetlen információ egy okos döntés meghozatalában.

 

 

„Európa legnagyobb változását visszük végbe a döntéstámogatást és üzleti információszolgáltatást érintően. Az új ügyféligények és munkafolyamatok új lehetőségeket jelentenek. Felismertük, hogy hatalmas mennyiségű információelemzéssel történő tudássá való alakítására van szükség, miközben a vállalkozások még felhasználóbarátabb és integráltabb megoldásokat igényelnek„ – mondta Lars Pettersson a Bisnode vezérigazgatója.

A rebranding, illetve a  Dun & Bradstreet Hungária Kft. névváltása Bisnode D&B Magyarország Kft.-re is azt jelezi, hogy a kockázattudatos és fejlődni akaró piaci szereplők a teljes Bisnode termékpalettájából választhatják ki a számukra megfelelő és hozzájuk leginkább illeszkedő üzleti információszolgáltatást, mellyel elkerülhetik a nem fizető vevőket, vagy rossz szállítókat, új partnereket szerezhetnek, azaz így erősíthetik piaci pozíciójukat.

 

 
 
Wendler Andrea
Marketing & Communication Manager
+36 1 815 8537