2017. 03. 18.

Bisnode PartnerManager

Az üzleti információszolgáltatás trendjeit követve 2017 első negyedévében bevezetésre került legújabb üzleti döntéstámogató megoldásunk, a Bisnode PartnerManager. 

A Bisnode megoldásai már eddig is túlmutattak a hagyományos céginformációs és cégminősítő szolgáltatások keretein, a Bisnode PartnerManager segítségével azonban most arra is lehetőséget adunk a vállalkozásoknak, hogy teljes mértékben automatizálják és nyomon kövessék meglévő ügyfeleik és üzleti partnereik kockázatosságát és az üzleti folyamataikban beállt változásokat. 

 

Univerzális megoldás a kis-, közép- és nagyvállalatok számára 

A KKV szektor cégei sokszor kevés állandó üzleti partnerrel dolgoznak és ezeknek a kapcsolatoknak a megbízhatóságát a legtöbb esetben a hosszútávú partnerségen kívül objektív, üzleti adatok nem támasztják alá. Fontos azonban látni, hogy a piac állandóan változó kihívásai miatt bármelyik szállító vagy vevő kockázatossága, fizetési szokása egyik napról a másikra megváltozhat, és ezek a feltáratlan rendellenességek vállalkozásunkra is kihatással lehetnek. 

Míg a kis-és közepes vállalkozások esetében az állandó partneri kapcsolatok jelentik a kockázatmegelőzési és kezelési folyamatok hiányának elsődleges okát, addig a multinacionális vállalatok egyik legnagyobb kihívása a diverzifikált beszállítói kör folyamatos nyomon követése

Éppen ezért a Bisnode PartnerManager létrehozásával egy olyan szolgáltatás kialakítására törekedtünk, amely a multinacionális vállalatok kockázatkezelési igényeinek megfelelő szintű döntéstámogatást tesz lehetővé, a KKV szektor szereplői számára is elérhető áron.

Naprakész üzleti információk és automatizált változásfigyelés 

Az adatok hiánya egyértelműen a legnagyobb veszélyt jelenti a vállalati kockázatkezelési folyamatokra, azonban még ha rendelkezésre is állnak a meglévő üzleti információk, azok feldolgozása, folyamatos frissítése és a döntések meghozatalához szükséges tények kinyerése általában komoly kapacitást igényel. 

Az okos adatokkal támogatott Bisnode PartnerManager pontosan ezt a terhet veszi le az ügyfelek vállalatirányítási folyamatairól azáltal, hogy a figyelésre jelölt partnereket folyamatosan ellenőrzi és automatikus riasztást küld amennyiben változás történt cégadataiban, kockázatosságában vagy akár a 124 lehetséges vállalati negatív esemény egyikében (pl.: csőd, felszámolás, végeljárás, kényszertörlés alá kerül a cég).

Milyen információkból lesznek az okos adatok?

A rendszer tartalmazza az összes Magyarországon működő, bírósági eljárás alatti és megszűnt cég jelenlegi és múltbéli összes nyilvános hivatalos alapadatát, az elmúlt öt évre vonatkozó pénzügyi adatait, hivatalos létszám és árbevétel-adatait, a cégek legfontosabb pénzügyi mutatóit, illetve az őket érintő negatív eseményeket. A partnerként jelölt cégekről azonban ennél sokkal részletesebb információ is a rendelkezésére áll. A napi rendszerességgel frissített információkat felhasználva olyan okos adatokhoz is hozzáférhet, mint a 100 fokú skálából álló minősítés, amely előrejelzi az üzletkötés kockázatát a cégek bedőlési valószínűségén keresztül. 

 

 

A Bisnode PartnerManagerben megtalálható egyéb információk:

  • javasolt hitellimit
  • tulajdonosi százalék
  • tényleges magánszemély tulajdonos
  • tulajdonosokat és azok érdekeltségeit feltérképező szervezeti ábrák
  • fizetési tapasztalat
  • éves beszámolói adatok
  • tulajdonosokhoz, cégekhez kapcsolódó vállalkozások

 

 

További információk

www.partnermanager.hu

 

Soós Tímea
Marketing & PR Manager
+36 1 815 8535