A magyarországi D&B felhasználóknál ötösre vizsgáztunk

23 ápr. 2018

Mely szervezetnek, vállalkozásnak ne a legfontosabb lenne, hogy mennyire elégedettek vásárlói, felhasználói?

Mind a Bisnode, mind a Bisnode D&B Magyarország évente végez ügyfélelégedettségi felmérést (eNPS), melynek eredményeire mindig büszkék tudtunk lenni. Így történt ez most áprilisban is, amikor kizárólag a Bisnode D&B (Dun&Bradstreet) megoldásokat felhasználói ügyfeleinket kérdeztük tapasztalataikról.

Az eNPS felmérés esetében az 50-es érték már nagyon jó eredménynek számít, ezért rendkívüli hír számunkra, hogy a felhasználóink 69-es pontszámmal értékelték szolgáltatásainkat, melyet ezúton is köszönünk, mindemellett azon dolgozunk, hogy ezt az ügyfélélményt a továbbiakban is fenntartsuk.

Értesüljön a legfrissebb gazdasági és üzleti hírekről

Milyen jellegű tartalmak érdeklik a legjobban?