Magyarország

Customer Support Consultant

02 dec. 2019

Feladatok:

  • Rendszeres kapcsolattartás ügyfeleinkkel telefonon és írásban
  • Felhasználói hozzáférések karbantartása
  • Komplex ügyfélkérdések megválaszolása
  • Kapcsolattartás az anyavállalattal és leányvállalatokkal
  • Kapcsolattartás a belső szakmai osztályokkal
  • Értékesítési osztály támogatása
  • Számlázáshoz szükséges előkészítési, adminisztrációs feladatok ellátása
  • Szerződések rögzítése CRM rendszerben

Elvárások:

  • Legalább 2 év ügyfélszolgálati területen szerzett tapasztalat
  • Aktív, tárgyalási szintű angol nyelvismeret
  • Kiváló kommunikáció készség (szóban és írásban egyaránt)
  • Ügyfélközpontú gondolkodásmód
  • Rendszer-, és folyamatközpontú szemlélet
  • Precizitás

Amit kínálunk:

  • Kulturált munkakörülmények
  • Szakmai fejlődési lehetőség
  • Versenyképes kompenzáció

Jelentkezés:

Amennyiben felkeltette érdeklődésedet a fenti munkakör, kérjük, küldd el önéletrajzodat az alábbi e-mail címre: hr@bisnode.hu

Érdekel az állás? Jelentkezz most!