MIÉRT BÍZNÁ PONT RÁNK

ÜZLETI FOLYAMATAIT?

Évről évre növekvő NPS érték Magyarországon

Évről évre növekvő NPS érték Magyarországon

A Net Promoter Score (NPS) egy 2003-ban bevezetett és azóta is töretlen népszerűségnek örvendő ügyfélelégedettséget vizsgáló mutatószám. Az NPS célja, hogy egy egyszerű kérdés (Mennyire valószínű, hogy ajánlaná szolgáltatásainkat ismerősei számára?) és a hozzá tartozó 10-es skála segítségével megállapítsa, milyen szintű elégedettség alakult ki a szolgáltató és ügyfelei között.

Az NPS felmérések eredményei egy egyszerű számítással -100 és 100 közé eshetnek, általánosságban pedig elmondható, hogy az igazi ügyfélelégedettség az 50-es értéknél kezdődik.

A Bisnode Magyarországnál büszkék vagyunk rá, hogy 2015 óta folyamatosan emelkedő NPS értékkel rendelkezünk, illetve a támogatók arányát is sikerült közel 10%-kal megemelni.

Ez a fajta piaci visszajelzés az, ami nap mint nap előre visz minket, hogy további fejlesztésekkel és okos megoldásokkal bővítsük szolgáltatásaink körét, annak érdekében, hogy ügyfeleink egyedülálló adatokat és világszínvonalú folyamatokat építhessenek be saját üzletvitelükbe.

Bisnode Magyarország Ügyfélelégedettség - NPS

Miért választja 5000+ ügyfél a Bisnode megoldásait?

    Valós eredmények és visszamérhetőség

    Egyedi, több száz kritériumrendszert figyelő Bisnode Rating cégminősítéssel rendelkezünk, melynek előrejelzőképessége folyamatosan 90% feletti

    Egyedülálló adatminőség és naprakészség

    Büszkék vagyunk folyamatosan ellenőrzött, validált és bővített adataink minőségére, melyet a legmegbízhatóbb forrásokból gyűjtünk

    Újgenerációs megoldások

    Üzleti megoldásainkat folyamatosan az felhasználóink igényeit, kihívásait figyelembe véve, hónapról-hónapra fejlesztjük

    Európai és globális piaci szakértelem

    Magyarországon egyedülálló belföldi és nemzetközi vállalati számlafizetési szokásokról adunk információt 

    Célzott üzleti növekedés támogatás

    Nem csak hozzáférést biztosítunk rendszereinkhez, hanem szakértőink folyamatos segítséget nyújtanak vállalkozásának az üzleti kockázatkezlési és növekedési céljaik elérésben

Mit mondanak ügyfeleink?

„A Bisnode Magyarország Kft.-t azért választottuk, mert színvonalas szolgáltatásaikkal kiemelkednek a konkurens cégek közül. Megoldásaikat a partner cégeink monitorozására és leendő ügyfeleink előszűrésére használjuk elsősorban. Természetesen adott időközönként szúrópróbaszerűen a meglévő ügyfelek között is végzünk elemzéseket. Ennek köszönhetően már több esetben is előfordult, hogy a Bisnode rendszeréből időben kapott információk alapján az adott cég bedőlése előtt megszakítottuk az üzleti kapcsolatot, illetve csökkentettük a kintlévőségeinket feléjük. A Fizetési Tapasztalat Program segítségével ki tudtuk szűrni azon ügyfeleinket, akik felénk számlatartozással rendelkeznek, viszont más cégek felé időben egyenlítik ki számláikat.”

„A Bisnode Magyarország Kft.-t azért választottuk, mert színvonalas szolgáltatásaikkal kiemelkednek a konkurens cégek közül. Megoldásaikat a partner cégeink monitorozására és leendő ügyfeleink előszűrésére használjuk elsősorban. Természetesen adott időközönként szúrópróbaszerűen a meglévő ügyfelek között is végzünk elemzéseket. Ennek köszönhetően már több esetben is előfordult, hogy a Bisnode rendszeréből időben kapott információk alapján az adott cég bedőlése előtt megszakítottuk az üzleti kapcsolatot, illetve csökkentettük a kintlévőségeinket feléjük. A Fizetési Tapasztalat Program segítségével ki tudtuk szűrni azon ügyfeleinket, akik felénk számlatartozással rendelkeznek, viszont más cégek felé időben egyenlítik ki számláikat.”

Balogh Imre ● Ügyvezető igazgató ● ProGuard Europe Kft.

„A partnerek pénzügyi beszámolója gyakran nem tükrözi a partner fizetési képességét és hajlandóságát. Az összegyűjtött fizetési tapasztalatok naprakészebb adatokkal segítik a hitelképességen túlmenően a fizetési készség megítélését is. Elkülöníthető a kevésbé megbízhatóan fizető partnerek köre, kiemelt kezelésükkel a behajtási időszak lerövidül. Kevesebb problémás, jogi eljárást igénylő eset.”

„A partnerek pénzügyi beszámolója gyakran nem tükrözi a partner fizetési képességét és hajlandóságát. Az összegyűjtött fizetési tapasztalatok naprakészebb adatokkal segítik a hitelképességen túlmenően a fizetési készség megítélését is. Elkülöníthető a kevésbé megbízhatóan fizető partnerek köre, kiemelt kezelésükkel a behajtási időszak lerövidül. Kevesebb problémás, jogi eljárást igénylő eset.”

Horváth Gábor ● Pénzügyi vezető helyettes ● Rába Járműipari Holding Nyrt.

Miután a Vodafone 2010-ben eldöntötte, hogy üzleti információ szolgáltatót vált, egy tesztnek vetette alá a Bisnode D&B-t. A teszt eredménye a behajthatatlan követelések 20 %-ának megtakarítását jelezte elő. "Amióta az új rendszert alkalmazzuk, az értékesítési osztály kérésétől számítva csupán 3 másodpercbe telik döntést hozni. Kiemelt ügyfélkapcsolati managereink  is használják a rendszert, kapcsolatfelvétel előtt, a jövőbeli top ügyfeleink gyors ellenőrzésére.”

Miután a Vodafone 2010-ben eldöntötte, hogy üzleti információ szolgáltatót vált, egy tesztnek vetette alá a Bisnode D&B-t. A teszt eredménye a behajthatatlan követelések 20 %-ának megtakarítását jelezte elő. "Amióta az új rendszert alkalmazzuk, az értékesítési osztály kérésétől számítva csupán 3 másodpercbe telik döntést hozni. Kiemelt ügyfélkapcsolati managereink is használják a rendszert, kapcsolatfelvétel előtt, a jövőbeli top ügyfeleink gyors ellenőrzésére.”

Szűcs István ● Head of Vetting, Billing & Collection ● Vodafone Magyarország Zrt.

Meggyőztük?

Bízza ránk adatait és kezdjen el okos üzleti döntéseket hozni!

Küldjön nekünk üzenetet

"Adatok nélkül te is csak egy ember vagy, a saját véleményével"

"Adatok nélkül te is csak egy ember vagy, a saját véleményével"

W. Edwards Deming • Data Scientist