Okos adatok | Smart data

A big data nálunk okos adattá válik

Okos adatok a Bisnode-nál

Az okos adat releváns információt jelent

A világon naponta 16 billió megabájt adat jön létre. A Bisnode-nál meggyőződésünk, hogy a jövő azoké, akik az óriási mennyiségű adatból képesek kinyerni a lényegi információkat, a tényeket és a válaszokat. Számunkra csak ekkor válik a big data valóban okos adattá.

Valójában mennyi is 16 billió megabájt? Egy másik adat talán segíthet abban, hogy perspektívába helyezzük ezt a robbanásszerű növekedést: a világ összes adatának 90 százaléka az elmúlt két év során jött létre. Ez tartalmazza az üzleti tranzakciókból, e-mailekből, közösségi médiáról, blogokról, GPS-ből, videókból és digitális képekből származó információkat Nem túlzás kijelenteni, hogy ez az információ – amelyet big data néven emlegetünk – valódi aranybányát jelent a vállalatok számára, és ez az egyik oka annak, hogy egyre többen jelennek meg az adatgyűjtési piacon. De hogyan kezeljük ezt a felfoghatatlanul sok adatot?

Az okos adatok lényege, hogy az üzletileg kevésbé releváns elemeket kiszűrjük, és biztosítjuk a megfelelő adatok minőségét. Azok a cégek, akik képesek hatékonyabban feldolgozni a rendelkezésre álló információkat, nem csak könnyebben tartják meg vevőiket, hanem a pontosan célzott reklámkampányokban és az új ügyfeleknek szóló promóciókban is sikeresebbek.

Big Data vs Smart Data

Mik az okos adatok?

Mik az okos adatok?

Az egyszerű adatból akkor lesz okos adat, ha elősegíti a helyes üzleti döntéseket és lehetőséget teremt a vállalati növekedéshez.. Amikor a Bisnode-nál a big data okos adattá való átalakításáról beszélünk, pontosan erre gondolunk: a hatalmas mennyiségben létrejövő adatok felhasználásával megfelelő adatpontokat és elemzéseket biztosítunk a megfelelő időben. Így Ön okos döntéseket hozhat, és maximálisan kihasználhatja az üzleti lehetőségeket.

Minden vállalatra igaz, hogy többet érhet el és jobb eredményeket mutathat fel, ha adatközpontú stratégiát használ és a megfelelő információk alapján hoz megalapozott döntéseket. Ehhez okos adatokra van szükség, amelyek megmutatják, kivel érdemes kapcsolatba lépnie, illetve miről és mikor érdemes tárgyalnia.

Okos adatok az üzleti siker szolgálatában

Okos adatok az üzleti siker szolgálatában

  • Kockázatok optimalizálása

Ha többet tud az ügyfeleiről, könnyebben megvédheti magát a csalások ellen, és a legjövedelmezőbb ügyfelekkel folytatott üzletre koncentrálhat. Több releváns adatforrás kombinálásával a kockázatok kiegyensúlyozhatók, és növelhető a bevétel.

  • Tervezze meg vállalata pénzforgalmát

A legtöbb vállalat már megtapasztalta, milyen kihívásokat okoznak a kintlévőségek, amikor bérszámfejtésre vagy beszállítói számlák rendezésére kerül a sor. Üzleti információs megoldásaink naprakész adatokkal látják el vállalkozását, hogy megfelelően felkészült legyen és elkerülje a nemfizetési veszteségeket.  

  • Érje el a megfelelő ügyfeleket

A megbízható üzleti információk felkutatása mindig is kihívást jelentett, most azonban okos adatokkal támogatott megoldásaink lehetővé teszik, hogy jól meghatározott célcsoportokat érjen el, és hatékonyabbá tegye marketing illetve értékesítési tevékenységeit

  • Ápolja meglévő üzleti kapcsolatait

Van egy általános szabály, amely szerint a vásárlások 80 százalékát az ügyfelek 20 százaléka kezdeményezi. Tudja, mit jelentenek ezek az adatok az ügyfélportfóliójában? A Bisnode képes úgy felosztani az ügyfélkörét, hogy tisztán láthassa, mely üzleti kapcsolatokat érdemes tovább ápolnia, és melyekbe érdemes kevesebb erőforrást fektetni.. A historikus vásárlási minták elemzésével válaszokat adhatunk arra is, hogy az egyes ügyfeleknek milyen ajánlatot érdemes tenni, mikor és hogyan.

  • Tekintsen a jövőbe

Mekkora a valószínűsége, hogy beszállítói csődbe mennek a következő néhány hónapban? Mit fog vásárolni ügyfele a legközelebbi alkalommal? Az okos adatok segítségével betekintést nyerhet a jövőbe, és segítheti szerezetét abban, hogy a megfelelő üzeneteket a megfelelő időben kommunikálja.

Hozzon okos üzleti döntéseket

Fedezze fel, hogyan tudnak az okos adatok segíteni az üzleti növekedésben