BISNODE

SALES POTENTIAl SCORE

Azonosítsa legjobb ügyfeleit és találjon hozzájuk hasonló új üzleti lehetőségeket

Kérjen ajánlatot
pipa-ikon.svg

Találja meg statisztikai modellezés segítségével a legjobb ügyfeleihez hasonló üzleti lehetőségeket

pipa-ikon.svg

Takarítson meg időt és energiát az új potenciális vevők automatikus feltérképezésével

pipa-ikon.svg

Kössön hatékonyabban új üzleteket és érjen el akár 23,7%-al több árbevételt

Bisnode Sales Potential Score

Nincs két egyforma ügyfél

Hasonlóságok viszont annál inkább

A Bisnode Sales Potential Score (BSPS) pontosan erre épít.

A szolgáltatásait, termékeit már elégedetten használó, és cége számára már profitot termelő ügyfeleihez leginkább hasonló cégeket mutatja meg, ezáltal lehetővé teszi a hatékonyabb, gyorsabb ügyfélszerzést.

A Bisnode Sales Potential Score jogosultság függvényében a Bisnode PartnerRadar felületén érhető el.

A célcsoport paramétereinek beállítása után a találati lista megjelenését követően feltölthető a legjobb ügyfelek listája. A feltöltést követően futtatható a modellezés, mely pár perc alatt 1-100-as score értékekkel látja el a találati listában szereplő cégeket.

Az 1-100-as skálán a 100-as érték a legjobb ügyfelek paramétereivel tökéletesen egyező potenciális cégeket jelöli, míg az 1-es érték a teljesen eltérő vállalatokhoz kerül.

Az adatok az online felületen, valamint letöltve, akár saját rendszerekbe integráltan
is elérhetőek.

A Bisnode Sales Potential Score működése

    A Bisnode Sales Potential Score segítségével egy tetszőleges potenciállista rangsorolható, és így beazonosíthatóvá válnak a már meglévő, legjobb ügyfelekhez hasonló, azaz a leginkább potenciális cégek.

    Potenciállista lehet az összes magyarországi társas vállalkozás, vagy egy szűkebb csoport, például kisvállalkozások, egy földrajzi régió, vagy akár egy iparági szektor.

    A legjobb ügyfelek a már meglévők közül kerülnek ki, a vállalkozás egyéni szempontrendszere szerint. (pl.: a legnagyobb árbevételt adó, a legtöbb profitot termelő, pontosan fizető ügyfelek.)

    A rendszer statisztikai modellezésen alapul és 19 gondosan kiválasztott adatelemet használ a Bisnode adatbázisából, köztük alapadatokkal, pénzügyi-, valamint kockázati információkkal.

A Bisnode Sales Potential Score egy vállalat több termékének, szolgáltatásának vásárlóira, esetleg divizíónkénti partnereire is futtatható. Adott termék ügyfeleinél a BSPS segítségével megállapítható, milyen másik termékre lehet az adott ügyfél a legfogékonyabb, ezáltal értékesítői hatékonyan, még többet hozhatnak ki meglévő ügyfeleikből.

Kampányok esetén a kampányokra reagáló ügyfelek modellezésével a következő kampány sikere jelentősen növelhető.

Aktívan hirdető, bejövő érdeklődőket generáló szervezeteknél nagyon fontos, hogy a bejövőkből kikkel érdemes első körben foglalkozni, kik a legpotenciálisabbak, és kik azok, akiket alacsonyabb értékesítési erőforrással érdemes kezelni, mivel nem hasonlítanak a legjobb ügyfelekhez. Több modell alkalmazásával a Bisnode Sales Potential Score arra is választ ad, hogy a bejövő érdeklődő melyik termékre, szolgáltatásra lesz a leginkább nyitott.

\

Érdekli a szolgáltatásunk?

termékek - kapcsolati felület

Kérjen ajánlatot vagy tudjon meg többet üzleti megoldásainkról

Telefonos elérhetőségünk

Telefonos elérhetőségünk

Hogyan érhet el 2 hónap

alatt 43%-os ÉRTÉKESÍTÉSI

NÖVEKEDÉST?

Olvassa el az esettanulmányt