A Bisnode Sales Potential Score egy vállalat több termékének, szolgáltatásának vásárlóira, esetleg divizíónkénti partnereire is futtatható. Adott termék ügyfeleinél a BSPS segítségével megállapítható, milyen másik termékre lehet az adott ügyfél a legfogékonyabb, ezáltal értékesítői hatékonyan, még többet hozhatnak ki meglévő ügyfeleikből.
BISNODE
SALES POTENTIAL SCORE
Azonosítsa legjobb ügyfeleit és találjon hozzájuk hasonló új üzleti lehetőségeket
Kérjen ajánlatot

Találja meg statisztikai modellezés segítségével a legjobb ügyfeleihez hasonló üzleti lehetőségeket

Takarítson meg időt és energiát az új potenciális vevők automatikus feltérképezésével

Kössön hatékonyabban új üzleteket és érjen el akár 23,7%-kal több árbevételt

Nincs két egyforma ügyfél
Hasonlóságok viszont annál inkább
A Bisnode Sales Potential Score (BSPS) pontosan erre épít.
A szolgáltatásait, termékeit már elégedetten használó és cége számára már profitot termelő ügyfeleihez leginkább hasonló cégeket mutatja meg, ezáltal lehetővé teszi a hatékonyabb, gyorsabb ügyfélszerzést.
A Bisnode Sales Potential Score jogosultság függvényében a Bisnode PartnerRadar felületén érhető el.
A célcsoport paramétereinek beállítása után a találati lista megjelenését követően feltölthető a legjobb ügyfelek listája. A feltöltést követően futtatható a modellezés, mely pár perc alatt 1-100-as score értékekkel látja el a találati listában szereplő cégeket.
Az 1-100-as skálán a 100-as érték a legjobb ügyfelek paramétereivel tökéletesen egyező potenciális cégeket jelöli, míg az 1-es érték a teljesen eltérő vállalatokhoz kerül.
Az adatok az online felületen, valamint letöltve, akár saját rendszerekbe integráltan is elérhetőek.
A Bisnode Sales Potential Score működése
A Bisnode Sales Potential Score segítségével egy tetszőleges potenciállista rangsorolható, és így beazonosíthatóvá válnak a már meglévő, legjobb ügyfelekhez hasonló, azaz a leginkább potenciális cégek.
Potenciállista lehet az összes magyarországi társas vállalkozás, vagy egy szűkebb csoport, például kisvállalkozások, egy földrajzi régió, vagy akár egy iparági szektor.
A legjobb ügyfelek a már meglévők közül kerülnek ki, a vállalkozás egyéni szempontrendszere szerint. (pl.: a legnagyobb árbevételt adó, a legtöbb profitot termelő, pontosan fizető ügyfelek.)
A rendszer statisztikai modellezésen alapul és 19 gondosan kiválasztott adatelemet használ a Bisnode adatbázisából, köztük alapadatokkal, pénzügyi-, valamint kockázati információkkal.