VoC-transparent.png
check_fat_green.png

Élmény

check_fat_green.png

Elégedettség

check_fat_green.png

Visszajelzés

Ügyfélelégedettség, mint versenytényező

Ügyfélelégedettség, mint versenytényező

A vállalkozások életében sokáig legfontosabb versenytényezőnek számító alapvető összetevők, mint a termék, az ár és az értékesítés helye az elmúlt években már kiegészült az ügyfélélmény kategóriájával.

Ügyfelei megtartása és meglévő partnerei lojalitásának növelése a globálissá váló verseny következtében fontos kérdéskör tárgya lett. Az a cég, amelyik pozitív élményeken keresztül hosszútávú elégedettséget kelt partnereiben, bizonyítottan nyereségesebben működik, mint azon versenytársai, akik nem fordítanak különösebb figyelmet a vevők visszajelzéseinek kezelésére.

Aknázza ki lehetőségeit

Aknázza ki lehetőségeit

Hallgassa meg ügyfelei véleményét a hatékony üzletfejlesztés érdekében

Elemezze és teljesítse vevői elvárásait növelje profitabilitását
Fűzze szorosabbra a kapcsolatot vevőivel növelje lojalitásukat
Vesse össze partnerei visszajelzéseit a már meglévő okosadatokkal növelje lehetőségeit az új ügyfélszerzésre
Reagáljon azonnal a negatív vagy akár a pozitív visszajelzésekre növelje versenyelőnyét
Végezzen folyamatos ügyfélelégedettség méréseket növelje az ügyfélélmény minőségét
 
Voice of the Customer

Voice of the Customer

A Bisnode ’Voice of the Customer’ termékének segítségével azonnal megtudhatja, mit gondolnak ügyfelei az Ön vállalkozásáról. Partnerei visszajelzéseit egyszerűen összevetheti saját üzleti adataival. Ez a megoldás lehetővé teszi a gyors reakciót, a magas ügyfélelégedettség elérését és ezáltal cége jövedelmezőségének növelését.

 
Termékünk - amelyet elsősorban B2C vállalatoknak hoztuk létre - célja ügyfelei elkötelezettségének biztosítása és lojalitásuk növelése. A maximális ügyfélelégedettséghez az általunk szolgáltatott, folyamatosan frissülő, megbízható forrásból érkező információkkal is hozzájárulunk.

Üzleti reggeli és információcsere

Elég hangsúlyt fektet partnerei véleményére?

Tudja, hogy vevői mivel elégedetlenek?

Tisztában van vele, hogy mi az amiért többet is fizetnének?

Amennyiben a fentihez hasonló kérdésekre csak bizonytalan vagy hiányos válaszokat tudna adni, jöjjön el ingyenes, angol nyelvű rendezvényünkre 2019. november 28-án délelőtt. Finn kollégáink egy 1,5 -2 órás üzleti reggeli keretén belül kezébe adják az eszközt, amellyel megválaszolhatja a fenti kéréseket.

Előadók:

Annika McAvoy - Product Manager 

Denis Nikolov - Product Manager

Időpont:  2019.11.28. 10 óra

Helyszín: 1093 Budapest, Közraktár utca 30-32, Bisnode iroda

A rendezvény ingyenes, de regisztrációhoz kötött. Regisztrálni az alábbi űrlap kitöltésével tud.

 

Regisztráljon az november 28-i üzleti reggelinkre!