ADATVEZÉRELT MARKETING

Okos adatok: a marketing legújabb erőforrásai

Jobb üzleti lehetőségek, elégedettebb ügyfelek, magasabb megtérülés

Napjainkban egyre szerteágazóbb feladatok hárulnak a marketingszakemberekre. Modern társadalmunk gyorsan állítja elő az adatokat, és gyakorlatilag végtelen lehetőség állnak rendelkezésünkre ahhoz, hogy információkat gyűjtsünk a potenciális ügyfelekről a digitális csatornákon és a közösségi médián keresztül. A vásárlók digitális lábnyomának nyomon követésével a marketingszakemberek mélyebben áttekinthetik az ügyfeleket, valamint a fogyasztók igényeit és preferenciáit a kampánytervezések során. Az ügyfélélmény mérése és a fogyasztók válaszainak figyelembevétele révén arra is van lehetőségük, hogy az üzenetet folyamatosan az igények szerint alakítsák. 

Az adatelemzés a marketing természetes részévé vált. A mai fogyasztók többsége saját elvárásainak tökéletesen megfelelő üzeneteket szeretne látni, és azt is elvárja, hogy a vállalatok pontosan tudják, mikor és hogyan feleljenek meg a fogyasztói igényeknek. A Bisnode-nál folyamatosan törekszünk arra, hogy az adatok pontosításával, értelmezésével és elemzésével segítsük ügyfeleink marketingstratégiájának hatékonyabbá tételét. Az adatvezérelt marketing részeként átfogó képet nyújtunk a piaci hírekről, elemzésekről és a trendfigyelések eredményeiről.

Értesüljön a legfrissebb gazdasági és üzleti hírekről

Milyen jellegű tartalmak érdeklik a legjobban?