E-book

Bemutatjuk, hogy milyen lesz a jövő marketingrészlege

Töltse le az elemzést

10 trend, amely 2030-ig formálni fogja a marketinget

Milyen lesz a jövő marketingrészlege? Mennyiben különbözik majd a mostaniaktól, és milyen új kihívásoknak tud majd megfelelni?

Ezekre a kérdésekre próbált válaszolni a Dun & Bradstreet, amikor a Kairos Future piackutató társaságot egy átfogó tanulmány összeállításával bízta meg, amely részletezi a B2B marketinget megváltoztató trendeket és fejleményeket.

Az alábbi elemzésben bemutatjuk az eredményeket. Tíz megállapítást fogalmazunk meg, amelyek segítenek felkészíteni az Ön marketingrészlegét a jövőre.

Összesen 44 szakértő vett részt a felmérésben, akik különböző iparágakat és számos európai országot képviseltek.

Értesüljön a legfrissebb gazdasági és üzleti hírekről