Adószám keresés egyszerűen!

Nem tudja partnere adószámát? Az alábbiakban 3+1 lehetőséget ismertetünk, amellyel gyorsan és egyszerűen hozzájuthat a megfelelő információkhoz.

Fontos változások elé néznek a magyarországi vállalkozások, ugyanis 2020. július 1-től minden kibocsájtott számlán kötelező feltüntetni a vevő adószámát is. Ez a partner vállalkozásának egyértelmű beazonosíthatóságát teszi lehetővé az állami szervek számára, ugyanis a legújabb jogszabályi változások következtében 2020. július 1-jétől minden belföldi vállalkozás részére kibocsátott számlát el kell küldeni a NAV-nak, illetve rögzíteni kell azt a NAV Online Számla rendszerében. Erre azért van szükség, mert a NAV csak akkor képes kiaknázni az online adatszolgáltatás lehetőségeit, ha mind a vevők mind az eladók személye egyértelműen beazonosítható.

 

Ingyenes cégkereső

Az egyik legegyszerűbb megoldás, ha egy ingyenes cégkeresőben egyenként kikeresi az Ön számára fontos vállalkozások adószámát. Ha megtalálta a keresett cég adószámát, akkor csak annyi a teendője, hogy az adószámot kimásolja. Ez ugyan ingyenes, de a cégek manuális felkutatása sok időt vehet igénybe.

A Bisnode ingyenes cégkeresőjét ide kattintva érheti el.

 

Adathozzáfuttatás

Biztos, hogy naprakész vevői adatokkal dolgozik? Mikor frissítette utoljára adatbázisát? Ha elkerülné az esetleges NAV bírságot, és megbizonyosodna, hogy céges adatbázisai csak friss vevői adatokat tartalmaznak, úgy kérjen adathozzáfuttatást, vagy adatbázis tisztítást.

A módszer pofonegyszerű, hiszen elég egy Excel tábla a legfontosabb - vagy akár az összes- vevői adataival és mi hozzáfuttatjuk az Ön által kért információkat (pl. a cégek adószámát). A módszer egyszerű de nagyszerű, hiszen ezzel felülvizsgálhatja adatbázisát, megszüntetheti a duplikációkat, valamint világossá válhatnak az eljárás alatt lévő cégek is.

Tájékozódjon az ADATBŐVÍTÉSRŐL ide kattintva.

Tájékozódjon az ADATBÁZIS TISZTÍTÁSRÓL ide kattintva.

 

Számlázóprogramok használata

A piacon jelenleg fellelhető számlázóprogramokat már rengeteg vállalkozás használja, hiszen az automatikus folyamatoknak és a felhasználóbarát felületeknek köszönhetően a számlázás folyamata gyors és problémamentessé vált. A szamlazz.hu vagy más számlázóprogram használata, amely már összeköttetésben van céginformációs rendszerrel az egyik legegyszerűbb megoldás lehet, ha az elmulasztott adatszolgáltatás miatt Ön is tart a bírságtól. Amennyiben rendelkezik online számlázó programmal, abban az esetben is regisztrálnia kell a NAV Online Számla oldalára, amelyet pár kattintással össze kell kötnie az Ön által használt számlázóprogrammal. Ettől kezdve az adatszolgáltatás folyamata automatizált lesz, mivel a számlázóprogram automatikusan küldi az adatszolgáltatásra kötelezett számla típusokat a NAV rendszerébe. (Amennyiben Ön nem rendelkezik számlázó programmal hanem számlatömbből számlázik, abban az esetben is regisztrálnia kell a NAV oldalára, ahol manuálisan kell rögzítenie a számlákat.)

 

A profi megoldás - a webservice

A Webservice megoldással egyszerűsítheti az információ gyűjtést, optimalizálhatja a szervezet munkáját egyedi információ áramlással és javíthatja a belső folyamatokat minőségi, frissített adatokkal.

Ha szeretne a saját igényeire szabott információgyűjtést, naprakész CRM, ERP rendszereket, amelyek megkönnyítik a vállalati döntéshozatalt, akkor vegye igénybe webservice megoldásainkat.

Tájékozódjon a Bisnode WEBSERVICE megoldásairól ide kattintva.

 

Kedvezményes ajánlataink

Bisnode PartnerControl Basic csomag – korlátlan cégkereséssel, adószámellenőrzéssel.

Az online, naprakész üzleti információs rendszerben elérhető az összes magyar társas vállalkozás adata. Alapadatok, tisztségviselők, tulajdonosok, érdekeltségek, pénzügyi adatok, tevékenységi körök, pozitív és negatív események, cégközlönyhivatkozások.

 

Ára: 30.000,- Ft + Áfa / év.

Bisnode PartnerControl Basic csomag – gyorskereső alapadatokkal integráltan.

Adatintegrációs szolgáltatásunkkal az Ön által kiválasztott adatok és információk SOAP szabványt használó webszolgáltatásunkon keresztül kerülnek informatikai rendszereibe. Rengeteg manuális munkát takaríthat meg, illetve gyorsan és állandóan hozzáférhet a legfrissebb információkhoz saját, költséges adatbázis fenntartása nélkül. Rendszereiben egy cégazonosító megadását követően az alapadatok azonnal megjelennek, az integráció kialakítása pár nap alatt megvalósítható.

Alapadatok: bejegyzett név, rövid név, bejegyzett cím, adószám, csoportos adószám, cégjegyzékszám, státusz (működő/bírósági eljárás alatt/szüneteltetett/megszűnt), PartnerControl riport link.

Ára 90.000,- Ft + Áfa / év.

Kérjen visszahívást!