prediktív analitika

Növelje a bevételeket eseményalapú marketinggel és értékesítéssel

Kérjen ajánlatot
pipa-ikon.svg

Használja ki az értékesítésben rejlő lehetőségeket eseményalapú marketinggel

pipa-ikon.svg

Javítsa a konverziós arányokat azáltal, hogy az ügyfelekkel a megfelelő időben lép kapcsolatban

pipa-ikon.svg

Növelje a nyereségességet ügyfelei következő vásárlására vonatkozó áttekintések révén

Üzleti szempontból kritikus adatok

Célozzon még pontosabban a potenciális ügyfelek megtalálásához

Találja meg azokat a célcsoportokat, amelyek az Ön legjobb ügyfeleihez hasonlítanak

  • Legyen tudatában, mikor van az ügyfélnek szüksége az Ön termékeire és szolgáltatásaira.
  • Fejlessze kampányait az ügyfelek konkrét események (triggerek) alapján történő szegmentálásával.
  • Optimalizálja az üzletfejlesztést az ügyfelek vásárlási valószínűségének kiszámításával.

 

Frissítse és tegye biztonságossá ügyféladatbázisát

Növelje a konverziós arányokat a lehetőségek hatékony kihasználásával

Az eseményalapú marketing lehetővé teszi az automatizálást

  • Növelje marketingrészlegének megtérülési arányát az ügyfelekkel való hatékonyabb kommunikáció révén.
  • Hozzon létre releváns és jövedelmező marketingkampányokat a vevők igényeinek alaposabb megértésével.
  • Növelje értékesítési és marketingtevékenységei stabilitását automatizált marketing használatával.

 

Alapozza meg üzleti növekedését

Növelje az értékesítési mutatókat megfelelő időzítéssel

Azonosítsa az ügyfelek igényeit események segítségével

  • Javítsa az értékesítési folyamat időzítését azáltal, hogy megérti, milyen események vezetnek a vásárlási igényekhez.
  • Növelje az értékesítés valószínűségét az ügyfélnek tett ajánlatok személyre szabása révén.
  • Hozzon létre releváns kampányokat az ügyfél vásárlási időszakához igazítva.

A sikeres üzleti fejlődés szempontjából kulcsfontosságú a megbízható, minőségi külső adatok és az ügyfelekkel és tranzakciókkal kapcsolatos belső, saját tulajdonú adatok megfelelő kombinálása. A Bisnode Európa-szerte folyamatosan végez elemzéseket ügyfelei számára, és széleskörű tapasztalatokkal rendelkezik a konkrét üzleti kihívásokon alapuló analitikai modellek kifejlesztése terén.

A Bisnode az 1800-as évek óta végez adatgyűjtést és -feldolgozást, és már az 1960-as évektől kezdve foglalkozik prediktív analitikával, olyan elemzéssel, mely képes bizonyos eseményeket, változásokat előrejelezni. A Bisnode Magyarország-nál számos elemző dolgozik azon, hogy folyamatosan ellenőrizze és biztosítsa a több száz különböző forrásból származó adatok minőségét, melyet erősen támogat a Bisnode Csoport több mint 300 fős elemzői stábja. Így Ön mindig biztos lehet abban, hogy az általunk nyújtott döntéstámogatás megbízható és pontos.

Az ügyfélkör folyamatosan változik. Új ügyfelek érkeznek, miközben mások távoznak, ami azt jelenti, hogy az ügyfélprofilok egyik napról a másikra változhatnak. Elengedhetetlen, hogy az Ön döntései mindig pontos és naprakész információkon alapuljanak.

Ön dönthet úgy, hogy rendszeres frissítésekre fizet elő, vagyis a szükséges fájlok elküldését kéri, de akár össze is kapcsolhatja rendszereit – például CRM-eszközeit vagy vállalatirányítási rendszereit – a szolgáltatásunkkal, hogy integrált frissítésekhez jusson.

Vegye fel velünk a kapcsolatot

megoldások - kapcsolati felület

Kérjen ajánlatot vagy tudjon meg többet üzleti megoldásainkról

Telefonos elérhetőségünk

Telefonos elérhetőségünk